Kategorier

INFORMATION

+45 59 46 66 26

Åbningstider:

MandagLUKKET
Tirsdag LUKKET
Onsdag:kl. 10.00 - 17.30
Torsdag:kl. 10.00 - 17.30
Fredag:kl. 10.00 - 17.30
Lørdag:kl. 10.00 - 15.00
Søndag:kl. 11.00 - 14.00
SE SÆRLIGE ÅBNINGSTIDER

HANDELSBETINGELSER

Priserne på denne hjemmeside er inkl. moms og i danske kroner (DKK) men uden fragtpriser indregnet.

Betaling kan ske med et af de godkendte kreditkort eller ved bankoverførsel til vor konto.
Obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Betales der med kreditkort trækkes beløbet ikke på dit kort før varen er afsendt fra os og er på vej til dig.
Godkendte kreditkort er Dankort, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB samt American Express.

Indenfor EU skal privatkunder betale Dansk moms(25%), virksomheder med gældende momsnummer er fritaget herfor. Udenfor EU f.eks. Norge kan privat og erhvervskunder handle uden moms. Ved indførsel af varen skal der dog betales Norsk moms og i visse tilfælde told. Ved salg til andre lande, kontakt os gerne for fragtpriser m.v.

Ved bestilling af særlige ordrer der ikke kan håndteres via hjemmesidens betalingssystem, forbeholder vi os retten til at opkræve hel eller delvis betaling ved bestilling til vores bankkonto og/eller bankgaranti for beløbet. Dette kunne være ved bestilling af større antal og/eller ordre på over 50.000,- kr. samt ved særlige fremstillede møbler og andre lignende tilfælde.


Gebyr på kreditkort og køb i webshoppen

Kunden betaler selv for kortgebyrer efter gældende satser. 

Gebyrerne kan ses her: Nets transaktionsomkostninger. Alle gebyrerne kan ses i kurven inden betaling.

Vi bruger Quickpay som betalingsgateway - Al kommunikation foregår sikkert og krypteret.
Du skal være fyldt 18 år for at handle på living-in-harmony.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.


Ordrebekræftelse

Umiddelbart efter du har afsluttet dit køb, modtager du en E-mail med din ordrebekræftelse. Når du modtager den, skal du kontrollere, at den stemmer overens med din bestilling, og at dine kontaktoplysninger er korrekte. Hvis du opdager fejl i ordrebekræftelsen, eller hvis du har ændringer til din ordre, beder vi dig hurtigst muligt kontakte Living In Harmonys kundeservice på tlf. 59 46 66 26 eller på E-mail. Når varen er sat i produktion, kan der ikke ændres på selve varen.
Ved indgivelse af manuel ordre i forretningen får du en ordrebekræftelse med i hånden.
Se leveringstider nedenfor.


Faktura

Du modtager en faktura pr. E-mail få dage efter din vare er leveret eller afhentet. Opbevar fakturaen omhyggeligt, da den vil være dit købs- og garantibevis.


Garanti og reklamationsret

Living In Harmony er medlem af Brancheforeningen Dansk Detail og er dermed din sikkerhed for at vi følger gældende regler og love.

Tryghed i handlen med e-mærket.
Living In Harmony har som yderligere tryghed for vores kunder indgået et samarbejde med e-mærket, og det betyder, at du kan få hjælp både før, under og efter et køb. Alle vores kunder har derfor også adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline.

e-mærket er den danske mærkningsordning for sikker nethandel. Følgende organisationer står bag e-mærket: Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet.

Læs mere her: e-mærket

Living in Harmony har gennem firmaets lange historie aldrig haft en reklamationssag, der ikke er afsluttet mindeligt set fra begge sider, såfremt at den er fagligt berettiget. Ønsker du at gå uden om os i en klagesag, kan du henvende dig til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

For primært udenlandste borgere kan denne informationsside fra "fælles europæisk online platform" anvendes. Platformen findes via dette link  


Fortrydelsesret

Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret i henhold til forbrugerstyrelsens regler, når du handler på vores webshop www.living-in-harmony.dk. Fortrydelsesretten for specialfremstillede varer og tjenesteydelser løber fra den dag, hvor aftalen med Living In Harmony er indgået (ordredato).

Ønsker du at gøre brug af de 14 dages fortrydelsesret fra ordreindgivelse vil leveringstiden blive forlænget med samme 14 dage, da specielfremstillede og specielt hjemtaget varer først sættes i ordre på fabrikkerne efter fortrydelsesrettens udløb.

Såfremt du ønsker, at produktionen af dine varer skal påbegyndes omgående efter aftalens indgåelse og herved få dine varer hurtigere leveret, kan du oplyse os om det ved at skrive en besked i tekstfeltet i bestillingsformularen på hjemmesiden eller sende en e-mail efterfølgende til os.

Skriv venligst:
”Jeg ønsker at fremstillingen af mine varer påbegyndes straks, og jeg accepterer at fortrydelsesretten på de specialfremstillede varer ophører”.


Produktions- og leveringstider

Alle møbler fremstilles og hjemtages specifikt til de enkelte ordrer, og der vil derfor under normale omstændigheder være en leveringstid fra leverandøren på typisk 2-10 uger til vores lager regnet fra ugen efter ordreindgivelse (bekræftelsestidspunkt hos leverandørerne). Sker der en ændring af dette på grund af produktions- eller transportmæssige uforudsete forhold, vil du få besked herom.
Bemærk at det oplyste antal leveringsuger er arbejdsuger, så eventuelle ferie- og helligdagsperioder skal lægges til.


Levering eller Afhentning - Vi kan arrangerer levering til din adresse

Som udgangspunkt er ordre over 5.000 kr. gratis leveret i Danmark* (dog ikke til ikke-brofaste øer - indhent venligst tilbud). Ordre under fragtgrænsen kan vi tilbyde levering til faste priser.
Når fragtmanden leverer varerne, er det vigtigt, at du sørger for, at der er en eller flere personer til stede (alt efter produkternes størrelse og vægt), som kan stå for indbæring, da en gratis standardlevering almindeligvis gælder for det der hedder kantstenslevering. Du er velkommen til at spørge chaufføren om han kan være behjælpelig med indbæring til let tilgængelig stueetage, hvilket han ofte gør, hvis han har tid.

*Bemærk! Der kan være særlige undtagelser i forbindelse med tilbud- og udsalgsvarer, unikaprodukter vist i udstillingen eller andre særlige omstændigheder, hvor der ikke kan tilbydes gratis levering grundet manglende emballage m.v. og i så fald, vil det fremgå af vareren eller indkøbskurven. Disse omstændigheder er der taget højde for i prisudregningen på de enkelte produkter.


Du kan også vælge at afhente de bestilte varer i Glostrup eller Gislinge.

Servicepakker 1 eller 2
For at være sikker på en god opstart med de nye møbler vælger de fleste kunder vores udvidede serviceløsning (servicepakke 1), hvor vores fagkyndige medarbejder levere varerne på egen bil (kun én mand) og hjælper kunden med både indbæring, udpakning, samling og kontrol af møblerne, bortskaffelse af affald samt giver kunden en grundig vejledning i ibrugtagning, efterbehandling og vedligeholdelse.
Bemærk! Kunden skal stille med minimum en stærk mand til indbæring og håndtering.

Levering med to mand er også muligt og så sørger vi for det hele i henhold til ovenstående og tager slæbet og ansvaret (servicepakke 2). Dog ikke som udgangspunkt til etageejendomme, som skal vurderes i hvert enelt tilfælde.

Hvis varerne er tungere end vi kan og må håndtere kan vi ikke tilbyde opbæring hverken i servicepakke 1 eller 2 og vi henviser derfor til specielfirmaer der både er forsikrede og rustede til den slags (fylttefolk, minitrans m.v.). Udgifterne til dette betales af kunden direkte til de enkelte firmaer og kunden har også ansvaret for varerne efter vi har leveret dem ved hoveddøren i gadeplan.

Vi levere gerne om aftenen eller weekend mod et tillæg - kun Sjælland (øvrige landsdele efter tilbud).

NB! Venligst kontakt os for nærmere oplysninger om vores servicepakker.

SE PRISER OG DETALER VEDR. LEVERINGER HER!

Kontrol af møbler ved modtagelse

Vælger du vores gratis standardlevering skal du kontrollere alle kasser/kolli ved modtagelse for eventuelle transportskader udvendig på emballagen, og at antallet stemmer. Finder du en skade på emballagen, skal du omgående pakke varen ud for at finde ud af, om der også er skade på selve varen. Er dette tilfældet skal det skrives på ordren eller følgebrevet og kvitteres af Chaufføren. Når fragtmanden er kørt er ansvaret for varerne under indbæring og håndtering alene kundens.

Konstaterer du efterfølgende ved udpakning af de resterende kasser en fejl på et møbel, skal dette omgående anmeldes til Living In Harmony på telefon 59 46 66 26 og efterfølgende på e-mail kontakt@living-in-harmony.dk med billeder og beskrivelse af skaden. Fagligt personale kan let se forskel på egentlige produktfejl under garantiordningen og fejl opstået under transport eller efterfølgende håndtering.

Det er kundens ansvar at møblerne let og uden større besvær, for det aftalte mandskab, kan komme ind i hjemmet og op af trappeopgange m.m. Eventuelle udgifter til ekstra mandskab, leje af lift m.m. betales af kunden.


Forbehold og følsomme oplysninger

Living In Harmony tager forbehold for tastefejl, oplagte prisfejl, udsolgte varer og tekniske fejl på denne hjemmeside.

For at du kan indgå aftale med os på www.living-in-harmony.dk har vi brug for følgende oplysninger: Navn, Adresse, Telefonnummer og E-mail.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos living-in-harmony.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Direktøren for living-in-harmony.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på living-in-harmony.dk er Carsten Elleby.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.


Oplysninger afgivet til living-in-harmony.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos living-in-harmony.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til living-in-harmony.dk via kontaktformularen

Cookies
På living-in-harmony.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på living-in-harmony.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere living-in-harmony.dk

Handelsbetingelserne er gældende for Danmark med mindre, at andet er aftalt i forvejen.

  • Living In Harmony, Smedeland 6, 2600 Glostrup, Tlf. nr. 59466626, CVR: DK 25170830, Personligt ejet virksomhed v/Carsten Elleby, Etableringsår: 1999
  • Bankoplysninger  Spar Nord Bank:
    Reg.: 9040 Kontonr.: 6500356756    Bankens swiftkode: SPNODK22     Iban nr.: DK3090406500356756