Kategorier

INFORMATION

+45 59 46 66 26

Åbningstider:

MandagLUKKET
Tirsdag LUKKET
Onsdag:kl. 10.00 - 17.30
Torsdag:kl. 10.00 - 17.30
Fredag:kl. 10.00 - 17.30
Lørdag:kl. 10.00 - 15.00
Søndag:kl. 11.00 - 14.00
SE SÆRLIGE ÅBNINGSTIDER

Produktions- og leveringstider

Alle møbler fremstilles og hjemtages specifikt til de enkelte ordrer, og der vil derfor under normale omstændigheder være en leveringstid fra leverandøren på typisk 2-10 uger til vores lager regnet fra ugen efter ordreindgivelse (bekræftelsestidspunkt hos leverandørerne). Sker der en ændring af dette på grund af produktions- eller transportmæssige uforudsete forhold, vil du få besked herom.
Bemærk at det oplyste antal leveringsuger er arbejdsuger, så eventuelle ferie- og helligdagsperioder skal lægges til.


Levering eller Afhentning - Vi kan arrangerer levering til din adresse

Som udgangspunkt er ordre over 5.000 kr. gratis leveret i Danmark (dog ikke til ikke-brofaste øer - indhent venligst tilbud). Ordre under fragtgrænsen kan vi tilbyde levering til faste priser.
Når fragtmanden leverer varerne, er det vigtigt, at du sørger for, at der er en eller flere personer til stede (alt efter produkternes størrelse og vægt), som kan stå for indbæring, da en gratis standardlevering almindeligvis gælder for det der hedder kantstenslevering. Du er velkommen til at spørge chaufføren om han kan være behjælpelig med indbæring til let tilgængelig stueetage, hvilket han ofte gør, hvis han har tid.

Bemærk! Der kan være særlige undtagelser i forbindelse med tilbud- og udsalgsvarer, unikaprodukter vist i udstillingen eller andre særlige omstændigheder, hvor der ikke kan tilbydes gratis levering grundet manglende emballage m.v. og i så fald, vil det fremgå af vareren og i indkøbskurven. Disse omstændigheder er der taget højde for i prisudregningen på de enkelte produkter.

Du kan også vælge at afhente de bestilte varer i Glostrup eller Gislinge.

Servicepakker 1 eller 2
For at være sikker på en god opstart med de nye møbler vælger de fleste kunder vores udvidede serviceløsning (servicepakke 1), hvor vores fagkyndige medarbejder levere varerne på egen bil (kun én mand) og hjælper kunden med både indbæring, udpakning, samling og kontrol af møblerne, bortskaffelse af affald samt giver kunden en grundig vejledning i ibrugtagning, efterbehandling og vedligeholdelse. 
Bemærk! Kunden skal stille med minimum en stærk mand til indbæring og håndtering.

Levering med to mand er også muligt og så sørger vi for det hele i henhold til ovenstående og tager slæbet og ansvaret (servicepakke 2)

Vi levere gerne om aftenen eller weekend mod et tillæg - kun Sjælland (øvrige landsdele efter tilbud).

Se nedenfor for nærmere oplysninger om vores servicepakker og leveringsmuligheder i Danmark.

SE DE FULDE HANDELSBETINGELSER HER!

---------------------------------------------------------------------

DETALJER OG PRISER PÅ LEVERINGER:

Følgende kan tilbydes i dagtimerne på hverdage (se nederst om aftenlevering)


Gratis kantstenslevering - Ved køb OVER 5.000 kr. Vi betaler transporten til din hoveddør.
Kunden sørger selv for indbæring, udpakning, samling af møblerne og bortskaffelse af emballage. Kunden har ansvaret for det hele efter levering til hoveddøren i gadeplan.

Start-godt-op-pakken uden problemer – VI ANBEFALER
Servicepakke 1 - speciallevering med én mand på bilen til stueplan (Sjælland)
Levering til adressen med én mand på bilen. Han hjælper kunden med indbæring, udpakning, samling af møblerne og sætte dem på plads i stuen (ej ophængning og håndværksarbejde), kontrol af møbler, bortskaffelse af emballage samt vejledning i vedligeholdelse og eventuel efterbehandling.

Skænk, vitrine o.l. eller sæt af stole   595,-          Spisebord med stole   995,-       Stor levering/flere møbler 1.295,


Den lette pakke uden besvær og risiko for dårlig ryg – VI ORDNER DET HELE FOR JER

Servicepakke 2 – speciallevering med to mand på bilen til stueplan (Sjælland)
Levering til adressen med to mand på bilen. De sørger for indbæring, udpakning, samling af møblerne og sætte dem på plads i stuen (ej ophængning og håndværksarbejde), kontrol af møbler, bortskaffelse af emballage samt vejledning i vedligeholdelse og eventuel efterbehandling.

Skænk, vitrine o.l. eller sæt af stole   995,-          Spisebord med stole   1.395,-    Stor levering/flere møbler   1.695,


Betalt kantstenslevering -
Ved køb UNDER 5.000 kr.(ej for ikke-brofaste øer, udland, specielleveringer m.m.)
Kunden sørger selv for indbæring, udpakning, samling af møblerne og bortskaffelse af emballage. Kunden har ansvaret for det hele efter levering.

En mand på bilen 595,-                  To mand på bilen 995,-
(Med ekstern vognmand der ikke tager imod betaling, så varer skal være betalt på forhånd)
Kunden sørger selv for indbæring, udpakning, samling af møblerne og bortskaffelse af affald/emballage.

Gælder for hele landet med undtagelse af ikke-brofaste-øer) (Med ekstern vognmand der ikke tager imod betaling, så varer skal være betalt på forhånd

 

Tilvalg af særlige ydelser

Tillæg for levering aften efter kl. 17.00 - Med en mand 400,-   Med to mand 600,-
Tillæg for levering i weekenden (kun på Sjælland) - Med en mand 600,-   Med to mand 1.200,-
Opbæring over stueniveau – per etage - Med en mand 50,-   Med to mand 100,-
Ekstra mand til håndtering (eller Minitrans på regning ved hastesager) - 500,-
Bortskaffelse af kundens gamle møbler (svarende til den mængde vi leverer af nyt) - Med en mand 500,- Med to mand 500,-

--------------------------------------------------------------------

Kontrol af møbler ved modtagelse

Vælger du vores gratis standardlevering skal du kontrollere alle kasser/kolli ved modtagelse for eventuelle transportskader udvendig på emballagen, og at antallet stemmer. Finder du en skade på emballagen, skal du omgående pakke varen ud for at finde ud af, om der også er skade på selve varen. Er dette tilfældet skal det skrives på ordren eller følgebrevet og kvitteres af Chaufføren. Når fragtmanden er kørt er ansvaret for varerne under indbæring og håndtering alene kundens.

Konstaterer du efterfølgende ved udpakning af de resterende kasser en fejl på et møbel, skal dette omgående anmeldes til Living In Harmony på telefon 59 46 66 26 og efterfølgende på e-mail kontakt@living-in-harmony.dk med billeder og beskrivelse af skaden. Fagligt personale kan let se forskel på egentlige produktfejl under garantiordningen og fejl opstået under transport eller efterfølgende håndtering.

Bemærk! Det er kundens ansvar at møblerne let og uden større besvær, for det aftalte mandskab, kan komme ind i hjemmet og op af trappeopgange m.m. Eventuelle udgifter til ekstra mandskab, leje af lift m.m. betales af kunden.