Kategorier

INFORMATION

+45 59 46 66 26

Åbningstider:

MandagLUKKET
Tirsdag LUKKET
Onsdag:kl. 10.00 - 17.30
Torsdag:kl. 10.00 - 17.30
Fredag:kl. 10.00 - 17.30
Lørdag:kl. 10.00 - 15.00
Søndag:kl. 11.00 - 14.00
SE SÆRLIGE ÅBNINGSTIDER

HANDELSBETINGELSER Gældende fra 25. juli 2018


Handelsbetingelserne er gældende for Danmark med mindre, at andet er aftalt i forvejen.


Ordreprocedure ved køb af varer set på hjemmesiden eller i forretningen


For at kunne give vores kunder en bedre og mere personlig betjening, god købsoplevelse og tryhghed i handlen har vi valgt ikke at have en webshop på hjemmesiden. Alle ordre optages derfor manuelt efter forudgående dialog om produkterne og ønskerne hertil.

Er du på hjemmesiden, hvor du har set en varer, du ønsker enten at købe eller forespørge på, så skal du inde i sleve produktsiden for varen først vælge de kombinationer og de valgmuligheder du ønsker, hvis det er muligt i den enkelte vare. Herefter klikker du på den grønne knap for at fremsende forespørgslen eller bestillingen til os. Du ledes videre til en mailformular hvor dine valg vil være registreret, så nu skal du blot udfylde kundeoplysningerne som beskrevet og til sidst klikke på send.

Ved vareforespørgelse får du inden for kort tid fremsendt en pris, leveringstid og andre relevante oplysninger på mail. Din ordre er først bindende når du har godkendt den endelige fremsendte ordrebekræftelse eller faktura med alle produktoplysninger, leveringstid, betalingsform og betingelser.

Er det en vare med specifik pris og uden valgmuligheder du ønsker at købe med omgående virkning, så udfyldes og fremsendes formularen også som anvist. Inden for kort tid modtager du på e-mail din ordrebekræftelse/faktura som bekræftelse på dit køb. Først når du har godkendt og betalt denne er ordren bindende og vi igangsætter proceduren.


Priser

Priserne oplyst på denne hjemmeside er inkl. moms og i danske kroner (DKK) men uden fragtpriser indregnet. Er der valgmuligheder inde i den specifikke vare du kigger på, kan vi først oplyse om den endelige pris når du har afmærket dine ønsker og indsendt dem til os via den efterfølgende formular som ovenfor beskrevet.


Betaling

Standardbetalingsformen er ved bankoverførelse men du kan også vælge at betale kontant eller med et af de godkendte kreditkort i forretningen.
Har du modtaget en ordrebekræftelse eller faktura på e-mail er betalingsfristen på to dage med mindre at andet er aftalt i forvejen. Vi igangsætter først den efterfølgende ordreprocedure når den aftalte betaling er modtaget og udskydelse af betalingen vil medføre udskydelse af leveringstiden.


Produktions- og leveringstider

Alle møbler fremstilles og hjemtages specifikt til de enkelte ordrer, og der vil derfor under normale omstændigheder være en leveringstid fra leverandøren på typisk 2-10 uger til vores lager alt efter produkttypen og leverandøren. Dette er regnet fra ugen efter ordreindgivelse (bekræftelsestidspunkt hos leverandørerne).
Leveringstiden er beregnet ud fra vores erfaring med de enkelte leverandører. Vi tager forbehold for uventede forlængelser i leveringstiden grundet særligt produktions- eller transportmæssige uforudsete forhold hos vores leverandører eller fragtfirmaer. Vi kontakter kunden omgående varerne er ankommet til vores lager og klar til videre levering og vi adviserer kunden hvis der skulle opstå større ændringer i leveringstiden.
Bemærk at det oplyste antal leveringsuger er arbejdsuger, så eventuelle ferie- og helligdagsperioder skal lægges til.


Garanti og reklamationsret


Living In Harmony er medlem af Brancheforeningen Dansk Detail og er dermed din sikkerhed for at vi følger gældende regler og love. Du har ifølge forbrugerstyrelsen 2 års reklamationsret ud fra glædende regler.


Afhentning eller levering

Som udgangspunkt er ordre og priser baseret på at varerne afhentes i vores forretning i Glostrup, da vi ikke har indkalkuleret disse udgifter i varernes pris (Afhentning på lageret i Gislinge er også muligt efter forudgående aftale).

For at være fri for ansvaret og besværet vælger de fleste af vores kunder dog, at vi arrangerer professionel levering til kundens adresse.
Desuden kan vi tilbyde servicepakker og ydelser som ind- og opbæring, samling, opstilling, kontrol og bortskaffelse af affald og gamle møbler.

Når fragtmanden leverer varerne skal kunden i forvejen havde sørget for, at der er en eller flere personer til stede (alt efter produkternes størrelse og vægt), som kan stå for indbæring, da vores standard leveringspriser almindeligvis gælder for det der hedder kantstenslevering med én mand på bilen. Han hjælper dog gerne kunden, hvis det er muligt, ved nem og uforhindret indbæring i gadeplan. Bemærk at vi fra arbejdstilsynets side ikke må hjælpe med at løfte varer der vejer mere end 80 kg og i så fald skal kunden selv arrsangere håndteringshjælp.
Hvis der ikke er korrekt og nødvendigt mandskab til stede hos kunden bliver varerne sat nærmest muligt hoveddøren eller careport og med kundens underskrift for modtagelse.

SE VORES LEVERINGSMULIGHEDER HER!!


Kontrol af møbler ved modtagelse og andre kundeansvar

Uanset om kunden afhenter møblerne eller får dem leveret af os eller en af vores samarbejdspartnere så er det vigtigt at kunden kontrollere alle kasser/kolli ved modtagelse for eventuelle transportskader udvendig på emballagen, og at antallet stemmer. Finder du en skade på emballagen, skal du omgående i samarbejde med chaufføren pakke varen ud for at finde ud af, om der også er skade på selve varen. Er dette tilfældet skal det skrives på ordren eller følgebrevet og kvitteres af Chaufføren. Når fragtmanden er kørt er ansvaret for varerne under indbæring og håndtering alene kundens.

Konstates der efterfølgende ved udpakning af de resterende kasser en fejl på et møbel, der ikke er en transportskade, skal dette omgående anmeldes til Living In Harmony på telefon 59 46 66 26 og efterfølgende på e-mail kontakt@living-in-harmony.dk med billeder og beskrivelse af skaden. Fagligt personale kan let se forskel på egentlige produktfejl under garantiordningen og fejl opstået under transport eller efterfølgende håndtering.

Det er kundens ansvar at møblerne let og uden større besvær, for det aftalte mandskab, kan komme ind i hjemmet og op af trappeopgange m.m. Eventuelle udgifter til ekstra mandskab, leje af lift m.m. betales af kunden.

Er kunden ikke hjemme indenfor aftalt tidsinterval eller vi af anden grund ikke kan komme af med varerne grundet kundens forhold, vil vi kører med dem igen og kunden vil blive faktureret for en ny levering.

Det er altid kundens ansvar at de bestilte møbler kan komme ubesværet ind gennem havegange, døre, trappeopgange, entreer m.v. Fragtmanden demontere ikke møbler der leveres samlede.

Vi henviser endvidere til vores materialebeskrivelser (Se under "Kundeservice & Information") hvad angår naturlige variationer og de almindelige tolerancegrænser i naturmaterialerne.


Produktions- og leveringstider
Varer der er på lager eller udstillingsmodeller, der sælges ud, kan afhentes eller leveres efter forudgående aftale.

På ordreproducerede møbler der fremstilles og hjemtages specifikt til de enkelte ordrer, vil der være en leveringstid fra leverandøren på typisk 2-10 uger. Dette er regnet fra ugen efter ordreindgivelse (bekræftelsestidspunkt hos leverandørerne). Bemærk at det oplyste antal leveringsuger er arbejdsuger, så eventuelle ferie- og helligdagsperioder skal lægges til.
Leveringstiden er beregnet ud fra vores erfaring med de enkelte leverandører. Vi tager forbehold for uventede forlængelser i leveringstiden grundet særligt produktions- eller transportmæssige uforudsete forhold hos vores leverandører eller fragtfirmaer. Vi adviserer kunden hurtigst muligt, hvis der skulle opstå større ændringer i leveringstiden.
Vi kontakter kunden omgående varerne er ankommet til vores lager og er klar til afhentning eller aftale af leveringstidspunkt, hvis kunden har ønsket dette.


Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, Adresse, Telefonnummer og E-mail.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos living-in-harmony.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Direktøren for living-in-harmony.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på living-in-harmony.dk er Carsten Elleby.

Som registreret hos living-in-harmony.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter EU-persondataforordningen og henvendelse i forbindelse hermed rettes til living-in-harmony.dk via kontaktformularen

Cookies

På living-in-harmony.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på living-in-harmony.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere living-in-harmony.dk

LÆS MERE OM VORES PERSONDATAPOLITIK HER

Forbehold

Living In Harmony tager forbehold for tastefejl, oplagte prisfejl, udsolgte varer og tekniske fejl på denne hjemmeside.

  • Living In Harmony, Smedeland 6, 2600 Glostrup, Tlf. nr. 59466626, CVR: DK 25170830, Personligt ejet virksomhed v/Carsten Elleby, Etableringsår: 1999
  • Bankoplysninger  Spar Nord Bank:
    Reg.: 9040 Kontonr.: 6500356756    Bankens swiftkode: SPNODK22     Iban nr.: DK3090406500356756